Sunday, June 10, 2012

თავხედური ლექსიკონი - vol. 1 ზრდადაუსრულებელი ზრდასრულები.

მაშასადამე:
 ძვირფასო და არაძვირფასო, მეგობრებო და არამეგობრებო:
იმის გამო რომ  დრო საერთოდ არ მაქვს და ბლოგზე გამოქვეყნებული ბოლო პოსტი ლამის ქრისტესშობამდე 244949 წლით ადრე თარიღდება, გადავწყვიტე (სანამ ჩემი ბლოგი, რომელიც ამჟამად სულს ღაფავს და აგონიაშია-  საბოლოოდ მიბარებულა ბლოგების ღმერთს) თავი ავიპანჩურო და კვირაში ერთხელ ვარესები <3 ანუ ყოველკვირეული , თემატური პოსტები დავდო.

ბევრი ფიქრის, ტვინის უბნების აქტიური დაძაბვის და საკუთარ თავთან განხორციელებული ტვინშტურმის :E  შემდეგ გადაწყდა შემდეგი რამ:
კვირაში ერთხელ დაიდება ამა თუ იმ  თემატური ლექსიკონის ჩემეული, თავხედ-თავჰედური ვერსიები. ამით at least სიკვდილისგან ვიხსნი ბლოგს და ემანდ  თქვენც (მკითხველსაც ესეიგი) აგიტოკოთ ერთი ორი კუნთი ცხვირ-პირ-ყბა-ტუჩ-ნიკაპის მიდამოებში <3

თავდაპირველად და თავდამეორედაც * ინფანტილური ადამიანების ლექსიკონს შემოგთავაზებთ. დარწმუნებული ვარ ეს ლექსიკონი გამოგადგებათ როგორც საკუთარი თავის უკეთ გასაგებად, ასევე ჩვენს გარშემო არსებულ ზრდასრულთა საბავშვო ბაღში ადეკვატური კომუნიკაციის წარსამართად <3 რამეთუ, ვინ დალიოს ზღვაში ქვიშა, ან ჩვენს გარშემო ინფანტილური, ბავშვობაში გაჭედილი ზრდასრულები?  <3 :E

p.s. ვინც არ იცის, ინფანტილიზმის განმარტება, ინებეთ ეროვნული ბიბლიოთეკის ლექსიკონიდან:

ინფანტილიზმი- ორგანიზმის განვითარების მეტ-ნაკლები ჩამორჩენა; ადამიანის ფიზიკური ან ფსიქიკური განვითარების შეჩერება ბავშვობის საფეხურზე.



ამ ეტაპზე განვიხილოთ ფსიქიკური განვითარების შეფერხება, ანუ მენტალური გაჭედვა ბავშვობაში, ინფანტილების ტერმინოლოგიით:











მინდა-არამხოლოდ მინდა, არამედ თუ ჩემი მოთხოვნა არ შესრულდა: პირზე დუჟს მოვიდენ, ისტერიკაში ჩავვარდები, ელიპეფსიურ კრუნჩხვებს დავიმართებ, თავით კედელს გავიტან და მაინც მივაღწევ ჩემსას.

არ მინდა- ფეხების ბაკუნით, ჭიჭყინით, დეპრესიული სახით და ნერვების მომშლელი რეპლიკებით  მაინც გადაგაფიქრებინებთ იმას რაც გინდათ და არ გავაკეთებ იმას რაც არ მინდა.

უნდა-რას ქვია უნდა! ვის უნდა? Oo  მე არ მინდა, ესეიგი არავის არ უნდა.

მომწონს- ეს სათამაშო მომწონს, ჩემი უნდა იყოს!

ჩემი-მხოლოდ და მხოლოდ ჩემია, ჩემი იყო და ჩემი იქნება. აბა ცადეთ და ხელი დააკარეთ Oo

სხვისი- თუ ჩემი არ არის რაში მედარდება, მოსტყვნია პატრონი

შენ-აპრიორი ჩემზე ცუდი ტიპი ხარ, ამიტომ ჩემი სათამაშო უნდა იყო.

არჩევანი- იასნია როცა ვირჩევდი მე ავირჩიე, მაგრამ თუ ცუდი გამოდგა ჩემი ბრალი არ არის.

პასუხისმგებლობა- system error. word not found.

დეპრესია- ჩემმა სათამაშომ აურია, არ მიჯერებს და ჩემი წესებით არ მეთამაშება. რა მეშველება! :(

კრიტიკა- თუ მე ვაკრიტიკებ იასნია სამართლიანია. თუ მე მაკრიტიკებენ..რაო? მე მაკრიტიკებენ? რა მჭირს გასაკრიტიკებელი? ალბათ არ ვევასები Oo


ყველაფერი ან არაფერი <3


არაფერი- როგორ თუ არაფერი? რა უსამართლობაა?


ობიექტური- ხშირად უსარგებლოა.


სუბიექტური- ყველაფერი კარგია, თუ სუბიექტი მე ვარ <3

ჩვენ- ანუ მე


მე- ვარ ღერძი, რომლის გარშემოც ბრუნავს ყველაფერი <3

უსამართლობა-სამართლიანია მაშინ, როცა მე ვაკეთებ.

სამართლიანი-უსამართლობაა, როცა ასე მე მექცევიან, ისე ზოგადად კაი ვეშია :E

თამაში- ის, რაც ყველაზე ძალიან მიყვარს ^^

კარგი-ვისაც ვუყვარვარ ყველა კარგია.

ცუდი-თუ ჩემნაირი არ არის, ან არ ვუყვარვარ, ცუდია.

ყურადღება- მჭირდება, მჭირდება, მჭირდება, მჭირდება. ყველაფერს ვიზამ რომ მივიპყრო.
































No comments: